Kirjanpito- ja taloushallintopalvelut

Novasigma on ennen kaikkea täyden palvelun kansainvälinen tilitoimisto. Palvelumme sopivat ennen kaikkea yhtiön omistajille joilla on useita yhtiötä ja kansainvälisiä liiketoimia. Meidän kauttamma voit asioida halutessasi suomen kielellä vaikka yhtiösi sijaitsisikin vieraskielisessä maassa. Huolehdimme halutessanne koko yhtiösi tai yhtymäsi taloushallinnosta tai tarvittaessa avustamme jo olemassa olevaa suomalaista tilitoimistoasi.

Taloushallinnon palveluitamme ovat mm.

  • Yhtiön paikallisen lain mukainen kirjanpito
  • Myynti- ja ostoreskontra
  • ALV -tilitykset ja lain vaatimat muut ilmoitukset (EU)
  • Kausi-ilmoitukset
  • Tilinpäätökset ja tilintarkastukset
  • Palkanlaskenta
  • Sähköinen taloushallinto (Suomessa ProCountor)
  • Taloushallinnon ulkoistus / Controller palvelu
  • Taloushallinnon konsultointi, Voiton- ja osingonjaon suunnittelu
  • Veroneuvonta (Suomessa ja kansainvälisesti toimivat yhtiöt)
  • Liiketoiminnan tulevaisuuden suunnittelu ja päätöksen teossa avustaminen hankintoja tehdessä, taloudelliseen faktoihin perustuen
  • Yrityksen omistajien henkilökohtaiset veroilmoitukset Suomessa ja ulkomailla

Taloushallintopalvelumme ovat saatavilla mm. seuraavissa maissa toimiviin yhtiöihin:

  • Suomi
  • Viro
  • Latvia
  • Espanja
  • Ruotsi
  • Saksa
  • Venäjä
  • Georgia
  • Gibraltar
  • Singapore
  • Mauritius
  • Yhdistyneet kuningaskunnat (Englanti, Wales ja Skotlanti)

Maksat vain tehdystä työstä!
Emme arvo taloushallinnon hintoja päästämme asiakasyhtiöidemme koon, toimialan, liikevaihdon tai omistajien lompakon paksuuden perusteella. Noudatamme hinnoittelussamme erittäin kilpailukykyistä tuntihinnoittelua. Kaikki yhtiöllesi työtä tekevät henkilöt työskentelevät tuntihinnalla ja raportoivat yksityiskohtaisesti kaikista suoritetuista tehtävistä. Laskutamme taloushallinnon töistä uusia asiakkaitamme yleensä 10 työtuntia vastaavan summan etukäteen ja vähennämme asiakastililtä kuukausittain toteutuneita työtunteja vastaavan summan hyväksyttäenne tehtävät suoritetuiksi.

Suomalaisten Henkilöstövuokrausyhtiöiden palkanlaskenta ja taloushallinto

Tiedämme kuinka vaikeaa on löytää Suomen eri TES(it) tuntevaa taloushallinnon henkilöstöä joka ymmärtää myös miten henkilöstövuokrausyhtiöiden liiketoiminta Suomessa toimii. Siksi Novasigma onkin erikoistunut viime vuosina henkilöstövuokrausyhtiöiden palkanlaskennan ja taloushallinnon tehtäviin. Olemme rekrytoineet ja kouluttaneet tätä tarkoitusta varten Espanjan Aurinkorannikon toimipisteeseemme motivoituneen tiimin huolehtimaan asiakasyhtiöidemme myyntireskontrasta ja heidän yli tuhannen työntekijän palkanlaskennasta.

Palkanlaskenta:

  • Kattaa kaikki palkanlaskentaprosessin vaiheet eri TES:ien osalta palkkatapahtumien käsittelystä maksatukseen asti
  • Palkansaajakohtaisten tietojen luominen ja ylläpito
  • Luontoisetu- ja vähennystietojen, palkkatapahtumien, poissaolotietojen ja lomatietojen käsittely
  • Palkantarkistukset
  • Työsuhteen päättymiseen liittyvät rutiinit ja palkkatodistukset
  • Maksatukset ja tilitykset (mm. ammattiliitot ja ulosmittaus)
  • Lakisääteinen ja asiakaskohtainen raportointi
  • Vuodenvaihteen tehtävät (mm.vuosipalkkailmoitukset, TVR, vakuutusilmoitukset)
  • Kuukausikohtaiset tehtävät (mm. Tyel-ilmoitukset)
  • Kela- ja tapaturmavakuutus hakemukset
  • Lomavelkalaskenta
  • Ennakkopalkkojen maksu, velkalistan ylläpito ja raportointi
  • Matka- ja kululaskujen käsittely ja maksaminen

Laskutus:

  • Asiakaskohtaisten tietojen luominen ja ylläpito
  • Laskujen luonti, lähetys, dimensiointi ja tarkastaminen
  • Myyntireskontran ylläpito
  • Saatavien maksujen suoritusten valvonta
  • Muistutuskirjeiden lähetys
  • Perintätoimistoihin liittyvät toimenpiteet
  • Rahoitusyhtiöihin liittyvät toimenpiteet
  • Lakisääteinen ja asiakaskohtainen raportointi

Oletko miettinyt taloushallinnon tehtävien ulkoistusta? Kasvaako yrityksesi, mutta nykyiset kuukausipalkkalaisesi eivät ole valmita ylipitkiin työpäiviin palkkaviikkoina? Kärsiikö palkkojen maksu ja laskutus sairaspoissaolojen vuoksi?

Ota yhteyttä myyntiimme ja tutustu erittäin kilpailukykyiseen hinnoitteluumme saadaksesi käyttöösi Suomen parhaat henkilöstövuokrausalan taloushallinnon ammattilaiset!

Lisätietoja palveluistamme ja hinnoista suomeksi: SOITA +358 50 554 4875







Nova Sigma: Kirjanpito- ja taloushallintopalvelut Yrityksen johtaminen

ei ole helppoa. Voiton aloittamiseksi on paljon asioita, joihin on ensin varauduttava ja suoritettava. Tämä voi olla erityisen haastavaa uusille yrityksille tai aloittaville yrityksille. 

Sinun täytyy olla varma, että kaikki työntekijät ovat pelinsä kärjessä ja valmiita käsittelemään mitä tahansa. Esimerkiksi konsultit ovat erittäin koulutettuja ajattelemaan ruudun ulkopuolella ja ratkaisemaan ongelmia riippumatta siitä kuinka vaikealta se saattaa tuntua. 

Liikemaailmassa et voi tehdä mitään suuria virheitä, muuten kaikki kaatuu. Siksi olemme päättäneet tarjota palveluja, jotka auttavat asiakkaitamme pitkällä aikavälillä.

Yksi menestyvän yrityksen johtamisen monista näkökohdista on kirjanpidon ja rahoituksen hallinta. Rahoitus on yleinen termi, kun puhutaan liiketoiminnan voitosta, kassavirrasta tai kaikesta rahataloudellisesta toiminnasta. Ihmisten on seurattava näitä yksityiskohtia nähdäksesi missä yritys on tällä hetkellä ja mitä voidaan tehdä sen parantamiseksi. 

Toisaalta kirjanpito on prosessi, jolla tutkitaan ja raportoidaan tietoja tilinpäätöksestä. Nämä kaksi käsitettä seuraavat yhdessä yrityksen toimintaa. Ilman heitä rahat ja suorituskyky voivat olla sekaisin ja vaikea seurata. 

Siksi arvostamme Nova Sigmassa kirjanpitoa ja rahoitusta, joten olemme luoneet erityispalveluja auttamaan asiakkaitamme. Nämä palvelut voivat hyödyttää kaikkia, mutta se olisi parasta niille, joilla on useita yrityksiä, tai niille, joilla on kansainvälisiä liiketoimia. 

Uskomme myös, että tämä palvelu voidaan parhaiten suorittaa Suomessa sijaitseville tai suomalaisyrityksiin liittyville yrityksille. Katso lisätietoja joistakin tarjoamistamme kirjanpito- ja taloushallintopalveluista: 

  1. Kirjanpito
  2. myynti- ja ostokirjanpidon
  3. Lain edellyttämätALV-laskut ja -ilmoitukset
  4. Kausiluontoiset
  5. tilinpäätökset ja tilintarkastukset
  6. Palkkahallinto
  7. Sähköinen taloushallinto
  8. Varainhoito ulkoistaminen
  9. Taloushallinnon konsultointi
  10. Veroneuvonta
  11. Suunnittelu yrityksen ja hallinnon tulevaisuus
  12. Yritysten omistajien henkilökohtaiset veroilmoitukset

Tietoja Nova Sigmasta

Nova Sigma on Suomessa toimiva konsulttiyritys. Vuonna 2009 perustettu yritys on työskennellyt ahkerasti tavoitteenamme olla yksi parhaista konsulttiyrityksistä, jotka löydät. Toimimme tällä hetkellä 20 eri maassa ympäri maailmaa ja olemme työskennelleet yli 40 pankin kanssa myös ympäri maailmaa. 

Vaikka olemme olleet liiketoiminnassa vasta vähän yli vuosikymmenen ajan, haluamme silti olla ylpeä työstämme ja omistautua asiakkaillemme. Etsitpä sitten oikeudellista neuvontaa, taloushallintoa tai yrityksen rekisteröintiä, voimme tehdä nämä sinulle ja muulle. 

Jos olet kiinnostunut, ota meihin yhteyttä soittamalla numeroon 50-664-4786 saadaksesi lisätietoja. Suunnittele kokous tänään ja anna meidän auttaa sinua viemään yrityksesi korkeisiin korkeuksiin!